Summerland

Igår körde vi motorcykel hela dagen, Andreas, jag, Annie, Marcus och Johan. Det är ju så sjukt roligt :) men känns som säsongen snart är över så man får ju passa på.

Var ute och sprang 8 km på morgonen, sen gav vi oss iväg vid halv 11 typ. Åkte Bredaryd, reftele, unnaryd, lidhult, bolmen, Forsheda, fänestad, Kulltorp :) tog en hamburgare i Forsheda innan vi åkte hem.

Eller hem..
Jag och Andreas åkte till hans pappa som bjöd på kaffe, därefter kom vi på att vi skulle åka en runda till, så vi åkte till Dannäs, hälsade på min faster och hennes familj samt kollade på fotboll, Dannäs-Kulltorp, Kulltorp vann med typ 6-2 eller nåt :p
2 spelare i Kulltorp hade nr 15, det tyckte jag var lite kul :p

Jaja vi var nog hemma runt 8, så det blev verkligen en heldag och inget pluggat den helgen... Suck!

Gick upp 04.20 idag, Åkte till Växjö och är där än, ska åka hem om en kvart. Lång dag och träningen hinner jag inte till idag heller så ska bara hem, äta sen sova typ, glo på en film kanske. Fick sån sjuk huvudvärk igårkväll och den sitter fortfarande i fast i en lite mildare grad idag.

Är iaf ledig till nästa tisdag nu, eller ledig och ledig, har ett grupparbete som måste göras och en tenta att plugga till! Suck, den där tentan asså, gick igenom lite inför den idag och det är så mycket att jag inte fattar hur man ska kunna lära sig allt.. Jag vet ju vad jag ska göra i veckan iaf..

Om du känner dig ensam, öppna dig då, dela med dig av känslan jag kan nog förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0