Panik

Har fullkomlig panik! Hinner inte med någonting annat än plugg, plugg och plugg, pluggar från morgon till kväll nästan varje dag men lär mig inte ändå..

Vad ska jag göra??

Igår blev det iaf ett rullskidspass emellan plugget, skönt att komma ut och röra på sig lite!

I helgen är det iaf lidingöloppet, 1 mil ska jag springa, målet är under 50 min på den kuperade terrängen. Har inte sprungit mycket den senaste tiden så vi får väl se hur det går med det. Ska göra mitt bästa iaf! Det är ju min sista del av tjejklassikern :D

Nu ska jag läsa några sidor till, sen blir det sängen!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig med plugget. De fixar du. Hoppas de blir lite mer lugnt sen. Jag hejjar på dig på lördag. Håller tummarna för att du ska nå dit mål. Oavsett är du värd en guldmedalj! Kramar

2012-09-25 @ 23:46:09
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0