Mål

Tänkte tagit det lugnt igår kväll, hade tackat nej till att spela match och soffan lockade. Men vid 4 tiden kände jag ett sånt härligt sug, jag ville spela ändå, trots att jag ska springa Lidingö imorgon.

Jag ringde tränaren och självklart fick jag spela. Slängde i mig lite tacos, gjorde mig i ordning och åkte.

Laget kändes inte så taggat när vi kom dit och skador och sjukdom gjorde att vi spelade med för få man egentligen.

Matchen blåstes igång och oj va taggade alla blev på en gång, högt tempo från början och det dröjde inte många minuter innan vi satte 1-0, dock gick det ganska fort för dem att sätta både 1-1 och 1-2. Vid paus stod det 2-2.

Alla spelade som ett lag, alla ville verkligen vinnan, efter 2 perioden stod det 5-2, vi hade gjort 3 mål och lyckats hålla undan så de inte gjort något!! Jag stod för ett av målen :)

Matchen slutade 7-5 och den glädje, lycka, kämparglöd som fanns i laget igår var enorm. Allting var på vår sida :) det var sjukt kul att spela och jag ångrar inte alls att jag var med! :)

Idag ska jag hälsa på mamma och pappa och sen bär det av mot Stockholm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0