Home is where your heart is

Blivit dåligt med inlägg senaste dagarna, får återberätta lite :)

I onsdags började dagen med föreläsning och därefter grupparbete, min grupp har valt ett företag i Gnosjö så det var dags att besöka det.
Det gick bra, vi fick våra frågor besvarade och jag fick till och med jobb! Skickade in mitt schema igår och de dagar jag kunde jobba så får vi se när jag börjar :)
Därefter blev det en snabb pizza innan jag körde tillbaka dem till Värnamo så de kunde åka mot Växjö igen.
Blev innebandy träning på kvällen :)

Igår var jag ledig eller ja, jag pluggade i 8 h i sträck, det enda jag gjorde var att gå till kylskåpet, fixa lunch och hämta posten, annars satt jag där vid köksbordet och läste.
Därför tyckte jag att kvällen skulle vara fri från plugg, jag åkte till gymmet. Har fortfarande inget medlemskap, men Jennie fixade in mig :) det blev 1 h bodypump, 30 min löpning och 1 h boxning, Kuuul! :)

Och trött var jag men det är ju det som är meningen med träning, det gäller att våga bli riktigt trött ibland. Annars blir träningen enformig och kroppen tränas inte lika bra som om man vågar pressa sig till max ibland. Känslan efteråt är underbar.

Såg även sista perioden i hockeyn, hv vann sin första seriematch, grymt ! :)

Idag ringde klockan 04.20 och nu sitter jag på tåget mot ännu en dag i Växjö. Ikväll väntar inflyttningsfest hos Linda :)

Take care


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, vad snäll du är :P
Konstigt att man slår rekord när man springer "lugnt" de är så olika ifrån gång till gång. Mitt utomhusrekord låg på 59:33 och de nuvarande är 57:47. Fatta inte att jag slog de med så mkt. Dock har jag sprungit på 58:28 på löpband, men de är ju inte riktigt samma sak tycker inte jag.
Åh, vad kul med jobb. Vart är de och vad ska du göra? Stort grattis till dig :D Stor kram

2012-09-14 @ 20:40:31
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0