Härlig tisdag

Jag kom hem igår, lite senare än planerat (strax efter 22) men jag är glad, jag kom hem iaf! :)

Det blev en lång dag igår, gick ju upp 04.20 och kom inte i säng förrän runt 23. Så trött var bara förnamnet idag när klockan ringde..

Gick upp, fixade lunch låda, åt frukost och tog sedan bussen till vmo för att åka mot Växjö och grupparbete :) tycker det är kul med grupparbete faktiskt, har kul i min grupp, vi blev nog nästan klara idag så skönt, nu är jag "ledig" till nästa tisdag, tyvärr måste jag plugga inför tentan, vill såå gärna klara den så ska göra allt jag kan!

När jag kom hem från Växjö idag bar det direkt av mot Jönköping med Fatima, lite käk och sen bio, jag hade fått två biljetter till förhandsvisning av en oväntad vänskap, en riktigt rolig film som jag starkt rekomenderar, skrattade nästan konstant i 2 h haha! De bjöd på popcorn, snacks och dricka också så det blev en riktigt mysig kväll :)

Nu ska jag sova för imorgon väntar morgonpromenad med Rebecca och sen plugg resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så vart jag än springer så ska jag springa på vänster sida? Typ osudden där jag mestadels springer ska jag hålla mig på vänster sida av "stigen" runtom? Känns helt fel tycker jag :S Fast de är väl för att jag är van vid de andra antar jag :D De tävlingarna jag varit med i skulle man hålla till vänster om man har bra tempo (till höger om man ska gå eller ha långsamt typ)och de är ju helt ok då man inte får mötande, men annars känns de helt fel. Dock känns de mer ok om man springer på riktiga vägen iofs. Haha! Jag ska ta åt mig av svaret och börja springa på vänster sida av stigen på osudden. Då vet jag att jag gör rätt iaf. Jobbigt att inte veta, de stör så mkt när man springer tycker jag. Tack för hjälpen :)) ha en fin dag!kramar

2012-09-20 @ 08:19:26
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0