Ge allt

Då var dagen här, 30 september 2012. Dags för lidingö tjejlopp, min sista del i klassikern!!

Mitt mål är att komma under 50 min, då får man en silvermedalj :) men för att klara mitt mål för hela klassikern behöver jag komma under 1 h 44 min! Så det känns inte som det ska vara några problem :)

Men! Jag har sovit dåligt inatt, vridit och vändit på mig och vaderna krampar. Har sjukt ont när jag går, vet inte varför.... Jag masserar, går, stretchar men det hjälper inte! Jag hoppas verkligen det går över på uppvärmningen!!

Nu kör vi! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har hållit tummarna! Väntar på en uppdatering :) kramar

2012-09-30 @ 21:33:18
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0