Anything could happend

Var ledig idag, eller ledig, behövde självklart plugga själv men ingen skola iaf :)

Gick upp vid 7, sprang ca 4 km, powerwalkade ca 2. Hem, frukost, kokt ägg, yoghurt, skinka och paprika :) pluggade medan jag åt.
Åkte till vmo, tog en timmes promenad med Jennie, efter det tidig lunch med henne och Alexandra :)

Åter dags för plugg, åkte hem och satte mig, läste klart det jag skulle samt läste igenom mina anteckningar, precis när jag var klart kom Andreas och frågade om vi skulle gå en runda i det fina vädret, vad händer?!??! Han frågar om vi ska gå, haha då kan man inte säga nej, så ofta som jag försöker få ut honom utan resultat, så jag tog vara på chansen, blev 1,5 h promenad där! Haha

Mycket promenader idag :)

Nu är det snart dags för tacos och skräckfilm med Amanda och Petra :)

Nobody Said it was easy, no one ever Said it would be so hard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0