American boy

Igår börjades dagen med en promenad runt österskog med Rebecca, därefter frukost och en massa plugg.

Vid 12 tiden fick jag ett sms om jag ville jobba på kvällen, mellan 15.45-23.45, jag visste ju att jag behövde plugga men på jobbet skulle de nu gå igenom vad jag skulle ha för uppgifter som extraarbetare. Det slutade med att jag spelade in mig själv när jag läste första delarna ur det jag ska kunna och lyssnade på det när jag jobbade. Hoppas jag lärde mig något :)

Hann även med en tripp på löpbandet innan jag åkte till jobbet, 6 km på 28 min :)

Nu ska jag ut på en runda hade jag tänkt innan jag måste återgå till pluggandet.

Saknar mina vänner


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag saknar dig <3 Men på lördag ska vi ha så hiiiimla roligt du och jag! :D

2012-09-20 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0