Allt har sin tid, så är det

Blev en fantastisk kväll igår, hur mysigt som helst! Saknar mina flickor :) det blev tacos, morötter och gurkor med dipp och godis. JA jag failade fitnessfighten lite igår, jag åt bröd till tacos och jag åt lite godis. Men jag känner att jag kunde det för jag har inte som mål att gå ner i vikt av fitnessfighten utan jag vill få en hälsosammare matvana!

Så igår blev det lite fusk, men bara lite! Men ja för mycket egentligen..

Nu sitter jag i köket, äter frukost och pluggar för ovanlighetensskull..
Snart bär det av mot Jönköping, ska simma och shoppa lite med mamma :)

Ha en bra dag alla!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Myspyskväll blev det verkligen <3

2012-09-09 @ 20:50:00
URL: http://amandasjobloms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0