110%

Igår blev det ingen träning alls, plugg, hälsa på svärföräldrarna en sväng och kollade på fotboll med Andreas sen en film :) bra söndag.

Så idag, ny dag, ny vecka, nya möjligheter! Klockan ringde 04.30, HALV FEM!! Sjukt va tidigt det är, upp och åt frukost, orkade inte koka ägg och var inte speciellt hungrig heller för den delen så blev en tallrik yoghurt med äpple och kanel i, sjukt gott ! :)

Fixade mig och åkte mot vmo, tåget avgick 05.50, trots tidig avgång så pluggade jag hela vägen till Växjö!

Hade föreläsning i 2 h om politiskt perspektiv i organisationen och ledarskapen, sådär roligt men tiden gick snabbt och efter träffade jag mig grupp som jag ska göra ett grupparbete med nu de kommande veckorna. Ett snabbt mellanmål, yoghurt och en banan innan vi drog igång, idag kom vi faktiskt en bra bit på vägen, på onsdag ska vi träffa företaget vi ska jobba emot och det verkar bli kanon! :)

13.07 skulle tåget gå, men snart kom ett meddelande "tekniskt problem gör att öresundståg mot alvesta, Värnamo, Göteborg inte kommer från Kalmar förrän 13.33" aja det var fint väder, upp med läroboken och njuta av solen. Tåget kom, kanske kvart i istället, vi åkte ca en kvart, stannade 10 min, åkte 10 min stannade 35... Sen tillslut kom jag till vmo, lite mer än 1 timme försent. Menmen, på med rullisarna och så åkte jag ca 13 km, och jag fick inte ont i armarna !!! Däremot kändes det i magen, har jag lärt mig tekniken nu? Äntligen i så fall! Man ska ju jobba mer med magen/ryggen så att armarna inte får all belastning. Men ska inte säga för mycket innan jag ser hur det känns imorgon.. Haha

Hem och käka, kasler, couscous, turkiskyoghurt och kryddor :)

Sen var det dags att svira om igen, innebandykläder på och bilen styrdes mot Forsheda där fina brudar väntade, skojsig träning :)

Nu blir det sängen för imorgon kommer min Anna hit tidigt för frukost mys, sen har vi en härlig dag framför oss :) <3

Never let the fear of striking out keep you from playing the game


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0