Söndag

Vi vann matchen igår med 3-2, jag gjorde ett mål. Vi var nog egentligen inte värda segern, men det är ju målen som räknas och vi hade turen på vår sida :) eller så var det för att vi köpte polkagrisar och åt innan matchen, ja är man i gränna så är man! Haha

Jag åkte med bussen hela vägen till fina Amanda där hon, Linda, Petra och Julia väntade, alltid lika underbart att träffa er, vi åt fondy(?!) hur det nu stavas, vi friterade kött vid bordet iaf och klyftpotatis och morötter, såser och vitlöksbröd, Gooott! Till efterrätt doppade vi frukter i choklad, varför gör man inte det oftare?

Vi spelade familjespel, pratade och skvallrade som vanligt :) inte tyst en sekund :)
Spelet var kul, särskilt när jag skulle blunda med ena ögat, prata i falsett och låta arg samtidigt! Haha eller prata med tungan utanför munnen, himla med ögonen och ja vet inte allt vi gjorde. Men mycket skratt blev det där! Vi fick även fina blommor av Linda, gullig tjej där! :) <3

Blev en sen kväll, la mig inte förrän 4 typ så idag har det blivit lugnt, tagit en promenad med älsk och pluggat lite :)

I'm trying but sometimes it's not enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0