One day

Fotograferingen i onsdags gick bra, ska lägga upp bilder lite bilder här så fort som möjligt :)

Nedan får ni iaf en bild som Anna tog på mig, ser ni även mitt hår :) (andra bilden är från fikan med Anna och soffan och mitt rullskidspass)

Igår började dagen med 45 min spinning, ett riktigt hårt pass var det, skönt att få igång kroppen :) lite träningsvärk i triceps har jag men kunde inte väntat mig annat! Haha

Sen blev det en sväng till Växjö, somnade på tåget, vaknade när det står still i Växjö, det ska precis åka vidare mot Kalmar !! Jag sprang av och ja stressad blev man ! Haha väl i Växjö träffade jag min roliga grupp innan jag åkte tillbaka för att äta mat med jennie, en promenad på 45 min och ett boxningspass på en timme! Gött!!

Idag blir det ganska lugnt, match ikväll :)

A one hour workout, is 4 % of your day, no excuses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0