Love it or leave it

Började morgonen med föreläsning, var inte gött att gå upp kan jag tala om!

Men upp kom vi och till föreläsningen hann vi, därefter skulle vi jobba med grupparbetet. Mja 2 av 4 var där iaf. Vi skrev lite frågor sen sket vi också i det, tänkte att jag skulle till lgh, ta något att käka och gå en runda men..

.. Jag skulle bara vila lite, somnade och sov 2 h, vaknade av att telefonen ringde och jag skulle låsa upp för henne jag bor med. Ups, det var bara att hoppa in i en dusch och börja göra sig iordning för finsittningen.

Kom nyss till lgh, finsittningen var kul, god mat och trevligt nytt folk gjorde kvällen underbar :)

Nu ska jag sova för imorgon blir det tidigt, ska hem, eller ja till Gränna och spela match sen hem! Tagga brudar! :D

Bilder: jag och Sara, regnade när vi skulle till finsittningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0