Härliga måndag!!

Blev en mysig kväll med världens bästa tjejer igår, mat, film, skratt och skvaller. Veckan kunde inte avslutas bättre..

Och veckan kunde inte börja bättre än att jag sitter på tåget, påväg mot växjö och redovisning. Ser att tenta resultatet kommit ut, övervägde att inte öppna förrän efter redovisningen men beslöt mig ganska snabbt att öppna det ändå, det jag ser är ett godkänt med gröna bokstäver och glädjen som spred sig i kroppen då går inte beskriva.
Det betyder att jag ska till London i november, 8-11 tror jag för att fira pappas 60 års dag <3 :)

Redovisningen gick kanon, godkänd där också och ingen komplettering på själva papret behövdes. Så himla skönt !!

Nu blir det hem, ska fira med en sen lunch på bambu med Matilda och sen lite innebandy på det, kan ju inte bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0