Händerna mot himlen

Dagarna går och här blir inte mycket mer gjort är plugg, halsen värker och jag hostar vilket betyder ingen träning :( behöver verkligen träna snart !!

Igår firade jag och Andreas 3 år, eller ja firade, vi hade 3 år iaf, 3 år med de bästa, den jag verkligen älskar <3 eftersom det var onsdag, andreas hade träning och vi var bjudna på födelsedagsfika hos Rebecca får vi helt enkelt skjuta på firandet lite :) en mysig kväll blev det med Laila, Stefan, Rebecca, Andreas, Christoffer, Johanna jag och Andreas :)

Nu sitter jag här med böckerna igen, kommer bli en heldag idag också, måste ju kunna allt på lördag!!

Sometimes i wonder if love is worth fighting for, but then i saw your face and i'm ready for war


Kommentarer
Postat av: Josephine

GRATTIS!!! Ni är så fina tillsammans :)
Kram!

2012-10-19 @ 06:39:44
URL: http://aliveinyourhands.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0