Bra på något ?

Efter en riktigt lång, seg skit dag med plugg igår fick kvällen ett underbart slut, världens bästa tjej bjöd mig hem till sig på varma mackor, mys med tända ljus och massa tjöt. Var verkligen behövligt! <3

Åkte hem och tänkte inta sängen vilken jag hade längtat efter sen jag steg upp, men då hade älsklingen laddat upp med en film, så vi myste framför en film med godis och chips innan jag äntligen fick krypa ner och sova!

Idag har jag och min grupp varit på vårt företag på en intervju samt skrivit vårt grupparbete nästan klart, det känns otroligt skönt, det gick lätt. Och så sjukt kul jag har med er, glad att jag hamnade i en så skön grupp, vi skrattar nästan hela tiden och det är bara kul hela tiden :)

Därefter blev det lite tenta plugg vilket inte riktigt vill gå min väg och tentan är på lördag och jag har sjuk panik!

Gav upp och träffade Amanda N en sväng innan vi åkte till garaget för att se hv spöa Frölunda!

Jag är verkligen grym på att hitta på bättre saker än att plugga, det är en sak jag verkligen känner att jag är bra på! Haha men imorgon är det dags igen och då gäller det hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0