Ny vecka, nya tag

Så var det måndag igen, veckorna bara springer iväg.. Steg snett på matchen igår, vilket jag inte trodde var så farligt, men hade tydligen sträckt knäet också så det var blått och gjorde ont på morgonen när jag intog gymmet vilket gjorde att jag inte bara körde ben för det skulle bli för stor belastning. Så jag la till mage/rygg också och totalt blev det 75 min :)
 
Fick även reda på idag att jag ljög igår, vi blev inte alls av med serieledningen, 2:an förlorade också mot ett bottenlag så på fredag gäller det, derby och då är det första platsen som står på spel. Hoppas att vi ska kunna fokusera mer på det vi gör på planen än vad följden blir av en vinst/förlust. Kom igen nu brudar, vi ska kämpa från första till sista minut!
 
Skolan var dryg idag, lärde mig ingenting. Så åkte hem lite tidigare, fikade med svärföräldrarna innan det bar av mot Forsheda och innebandyträning. Blev inte så mycket tränat just träningsmässigt. Vi snackade mest om matchen, vad som var bra och dåligt, vad vi kunde förbättra och ja, det var ju mycket så det drog ut på tiden.
 
När jag kom hem hade älskling fixat mat, så gött att komma hem till lagad mat, äta dusch sova, JA TACK. Nu när hemtentan är inskickad så blir det ju faktiskt så.
 
Let your smile change the world, don't let the world change your smile.
 

OM DU BARA VISSTE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0