Inget Vasalopp?

.. Ja det är frågan, hinner inte träna så mycket så funderar på om det bästa vore att hoppa klassikern i år, tråkigt men de tankarna finns.
Känner att jag säkert skulle klarat av det, har en bra grundkondition men känner att jag vill träna mer om jag faktiskt ska göra det.
Ja det är tre månader kvar men inte lång tid, får se om jag kan få till ett rullskidspass i helgen och se hur det känns, hoppas på att kunna börja träna mer nu, mår ju verkligen bra av att träna! :)

Körde iallafall ett spinningpass på morgonen idag, 45 min, hade mjölksyra i ja nästan 30 min, benen krampade och värkte men jag kämpade på och i mål kom jag. Om mjölksyran berodde på tungt motstånd eller att jag tappat mycket sen sist vill jag nog inte ens spekulera i ! Haha

Har pluggat i Växjö nu mellan 9-15, ska hem och plugga resten av kvällen också.. Suck. Hoppas jag får någonting i gengäld av allt pluggande.. Fick lite motivation till att plugga nu när jag jobbat några dagar, fy sjutton för att sitta vid en maskin så som jag gjorde igår hela livet, tog en bit från en pall från vänster, lägg den i maskinen, tryck på två knappar, ta ut den och lägg den i en pall till höger, om och om igen hela dagen.. Haha

Life is like riding a bicycle, to keep your balande you must keep moving


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0