I like how it feels

Dagarna rusar förbi och på torsdag åker jag en weekend till London, kommer bli awesome :)

Söndagen bestod av lite fotografering, ett hårt mage/ryggpass på gymmet med bästa träningskompisen! Alltid sjuk träningsvärk efter dessa pass! Haha på kvällen firade vi Stefan med god mat, planering inför jul och nyår, hoppas på en skidresa där någon gång :)

Igår började dagen med ett benpass på gymmet samt lite löpning. Gick fint tyckte jag, lite seg i benen idag. Nu äter jag lite frukost innan jag ska bege mig mot Värnamo och tåget för en dag i Växjö.
Började en ny kurs igår, tydligen ska den vara extremt svår enligt läraren så dags att kämpa!

Men som sagt, torsdag blir det London och det ska bli så himla skönt att komma iväg lite :D

Ha en bra tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0