Födelsedag

Ja igår fyllde jag år, 21 år gammal är jag nu och inte ett dugg klokare! haha
På morgonen fick jag paket av Andreas, ett pandora armband med 3 berlocker på, tyvärr har jag ett sådant armband innan så ska lämna tillbaka det men behålla berlockerna. :)

Föreläsningen i skolan var nog den tråkigaste jag någonsin skådat, som tur var slutade vi en timme tidigare så jag hann med 75 min på gymmet i Växjö innan tåget gick hem. 20 min intervall på löpbandet, 10 min crostrainer och 35 min på gymmet, bröst, biceps och triceps blev det och som jag pumpade, goe träningsvärk idag! :D
På kvällen kom mamma pappa och bror och firade mig med mat och paket, mycket trevligt! :)

Idag har det varit lugnt, plugg plugg plugg, lite mys hos Petra med tjöt sen plugg plugg plugg och snart kommer Andreas familj hit för att fira mig och Johanna, ska bli mysigt! :)

Jakob var precis här med en paradisask, GÖTT! så ska tjocka mig lite nu innan de andra kommer! :)

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have thousand reasons to smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0