99

Blev plugg nästan hela dagen igår, en sväng till Värnamo för att hämta nya matchkläder och sen match på kvällen då, 3-3 blev det i derby mötet och en riktigt rolig match att spela, blev även en av de bästa spelarna :)

Därefter blev det pizza och film-mys i soffan :)

Idag gick vi upp tidigt, skulle med killarna när de körde i torsvik, skulle träffa en fotograf där som jag skulle fota lite med, skoj var det :) förutom att vi kom fram till att anledningen till att mina bilder blir ganska dåliga nu för tiden är att min kamera inte ställer in sig efter det jag knappar in.. Vilket betyder, lämna in eller köp ny, suck -.- aja kul var det i alla fall:)

Nu lite mat innan det bär av mot bästa Amanda för förfest innan Harrys! :D

Förövrigt är det 99 dagar kvar till vasaloppet........

Sometimes, you have to stop thinking too much and just go wherever your takes you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0