Vila kanske?

Igår kväll blev det 40 km cykling, riktigt skönt väder att cykla i :)

Men idag mådde jag inte alls bra, gick till jobbet med huvudvärk, tyvärr blev den bara värre och värre så vid 10 fick jag gå hem, tog en Alvedon och la mig på soffan, vaknade 3 h senare av att Andreas tyckte vi skulle äta! Haha

Blev lite mat och efter det begav jag mig till amanda för lite ompyssling, klippning och färgning blev det, men ingen lugg, kan inte bestämma mig !! Haha

Mår iaf lite bättre nu så hoppas att jag kan tävla imorgon som planerat, 10,5 km i värnamo ville under 50 igen men frågan är om det går nu. Kanske bättre att ta det lite lugnt och satsa på nästa helg istället? Men jag är ju inte så bra på att ta det lugnt så får se :) haha

Ikväll blir det iaf lugnt, ingenting planerat! Så blir att lägga mig tidigt och hoppas att man mår bättre imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för dig imon!

2012-05-04 @ 22:15:05
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0