Värme!

Vilken dag, strålande sol, blå himmel och varmt :)
Jobbade till 3, la mig i soffan (kunde inte motstå - one tree Hill på tv -.-) haha trodde att jag skulle på gympingen i hillerstorp idag men mina kompanjoner hoppade av.
Så jag gick ut och körde backintervall, sjuukt jobbigt och dålig luft!

Lagom tills jag kom hem hade Rebecca skrivet och vips så var jag på cykeln påväg in till hillerstorp där en timme gymping stod på schemat!

Började lite lamt med dans vilket inte är min grej! Haha tur var bara en kort stund, sen var det styrka som gällde, vi låg där i gräset och gjorde många roliga och för mig nya övningar, mycket roligt :)
Som avslutning var det kick boxning och som vi slogs och sparkades !! Haha

Det blev en bra måndag :)

"de som tror att de inte har tid för fysisk aktivitet måste förr eller senare avsätta tid för sjukdom"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0