Säg aldrig ja när du menade nej

Blev sent hos Johan igår, det plus lite alkohol gjorde att det var segt att gå upp idag..

Men vi hade mycket att hinna med, först till mina föräldrar och fika, gratta bästa mamma på morsdag och umgås lite :)

Sen vidare till Kulltorp för att gratta bonus svärmor, även där blev det fika ! Haha

Avslutade vårt firande i Värnamo hos svärmor med en utsökt middag, sjukt gott var det! :)

Påvägen hem stannade vi till i Kulltorp, Andreas skulle köra cross så jag stannade och kollade lite, sen drog jag hem och Fatima kom. Har så kul med henne, alltid massa att prata och skratta om :D

Vi började grilla och strax därefter dök Jennie, Andreas, fidde, Albin, Emil och Jakob upp. God mat och gött tjöt :) blev även en promenad på kvällen, skönt med en ledig dag från träningen! :)

Imorgon börjar en ny vecka och jag tänkte att jag ska försöka träna 10 h! Har nu legat runt ca 7-8 h/ v, men tänkte att jag skulle testa att öka lite och se hur kroppen svarar på det :)

Bilder från helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0