Minus socker

Barcelona resan var minst sagt toppen! Finns inget att klaga på, kanske att det blåste lite för mycket men vad gör det när vi hade sol och ett trevligt gäng? :)

Kom hem i tisdags kväll, blev en lugn kväll med pizza, behövdes efter all mat där nere, vi åt 4 rätters 2 gånger om dagen, förrätten kunde bestå av upp till 8 rätter så mat fick vi ju, men gott? Mja vissa saker var gott, andra mindre! haha Åt saker som jag aldrig skulle bestält om jag hade fått välja, sushi, bläckfisk, bläcket från bläckfisk, musslor osv. Mycket fisk var det. Så på 4 dagar åt jag mer fisk än vad jag har gjort de senaste 2 åren (då jag bott hemifrån) haha!

Nu ska jag försöka att hålla mig borta från så mycket onyttigheter som möjligt, läsk, godis, glass kakor osv. Jag är ju ganska bra på att äta sånt annars! haha, ska inte sluta helt men miska lite ! :)

Igår blev det en timmes promenad med mamma, skönt att börja lite lugnt igen. Ställde däremot klockan idag på morgonen och sprang en runda innan jobbet, skönt! Älskar det fina vädret så ikväll får det nog bli en långrunda med cykeln.

Lunch i Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0