Kort vecka

Göteborgsvarvet gick bra, kom in på 1 h 53 min och 22 sek. Det är jag nöjd med även om jag ville under 1.50. Det får bli nästa år! (JA jag är redan anmäld! haha )

På lördagkvällen kom det lite folk till oss, (Amanda, Johan, Jakob, Christoffer, Essi och Alicia) vi grillade, drack lite och spelade kneckt (?) om det nu heter så, tv spel iaf, golf det var riktigt roligt! Nackdelen var att det blev sent, inte bra för oss som skulle på konfirmation på söndagen, ja där tillbringade vi nästan hela dagen, 10-16! haha Men gött att träffa hela släkten och äta god mat :D

Efter det åkte jag till Amanda och fixade våra tröjor som vi ska ha på oss ikväll när vi springer vårruset, sjukt snygga blev dem! haha (Bild kommer ikväll) :)

Hittade en bild från Göteborgsvarvet när jag precis hade kommit i mål, trött och sliten precis som det ska va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0