Good feeling

Så var onsdagen till ända och halva veckan har gått..

Efter jobbet idag åkte jag och plockade upp essi och Alicia, och vi begav oss mot golfbanan för att spela pay and play, tänkte vi..

.. Men det tyckte inte hon som satt i receptionen för den banan var stängd mellan 16-19 för att ett företag skulle spela. Lite irriterade satte vi oss ute och solade lite. Sen tänkte vi att vi skulle bara gå och slå lite på ranchen.

Men då kom han som hade lånat banan och sa att vi fick spela på deras tid om vi lät dem gå ut först. Men inte heller detta gillade receptionisten som menade att banan inte var till för andra under denna tiden så vi fick vänta.. Men då kläcker Alicia ur sig "vi är alla ihop med varsin av Sedin-bröderna" och då blev det genast mycket bättre, vi fick gå ut på banan, hon bjöd på Green fee och vi fick gratis ploetter till ranchen. Hmm ja så kan det också gå till! Haha

Men vi spelade inte så länge för det var så lång kö ute på banan, gick 5 hål sen gav vi upp. Och slagen ? Ja de behöver vi inte ens nämna ! Hahaha

Sen blev det snabbt hem, byta om och äta lite. Sen blev det cross körning, JAG Körde cross för första gången ensam, sjukt kul var det ! :D haha hoppas det blir fler gånger :)

Nu blir det sängen efter några pannkakor, tänkte att jag skulle upp och träna imorgon innan jobbet, får se hur det går :)

Tänker bara på mitt mål, milen under 45 min så behöver ju träningen !

JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0