Finns det liv är det aldrig för sent

Igår blev det vilodag, oplanerad sådan då Andreas fick för sig att åka till Skåne för att kolla på bil. Men det gjorde verkligen ingenting för den träningsvärk som hälsade på mina ben igår var sjuk!

Det var efter intervallerna som jag, Johan och pappa körde i tisdags, 200 m x 10 + 300 m. Det märks att det ger något :)

Ja så igår vilade jag en behövlig vila för att idag köra ett hårt pass på rullskidorna, 10 km blev det och det kändes mycket bra! Får se om det känns något i armarna imorgon :)

Annars har dagen varit lugn, min kollega bröt eller stukade foten, vilket vet jag inte än då han fortfarande är på akuten !! Han ramlade på cykeln! Lite kul faktiskt, men tycker synd om honom och jag fick agera springflicka under dagen tills han åkte in med den! Haha

Då tog Erik över och höll mig sällskap i den tomma banklokalen, ja för idag var det inget rus asså! Tjötade, försökte lösa lite rebusar och fikade typ. Haha han jobbade lite också men jag hade inte så mycket att göra så jag surfade runt på nätet typ, hittade lite nya recept som jag ska testa någon dag när jag har tid :)

Ikväll blev det iaf varm smörgårstårta :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du säga, de där ser ju ljuvligt gott ut :D

2012-05-31 @ 22:44:21
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0