Det går bra nu

Ja då var denna dagen snart till ända, jobbat, bakat till fikat imorgon OCH..

..sprungit vårruset, inte förrän idag kände jag av benen efter göreborgsvarvet, men när jag värmde upp kände jag hur stela och ömma de var, men jag lyckades ta mig runt, det gjorde ont men det ska det göra ibland.

Sjukt nöjd är jag med tiden också, 21.09, 5 km ! :) så ont som det gjorde så var det skönt att det fanns massörer som knådade mina ben efter, sjukt skönt! (efteråt) haha

Eftersom vi var ett lag så fick vi en fikakorg också, potatissallad, lax, kalkon, mackor, mjukost, choklad, morötter och 2 olika drickor, muums :)

Nu är det soffläge som gäller och snart är det dags för sängen, det är ju trotts allt en dag imorgon också :)

The moment you give up, is the moment you let someone else win


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0