Bra helg!

Hejhopp!
Måndag igen, helgen var bra, gick ju som sagt hem från jobbet i fredags men efter ett par timmars sömn på eftermiddagen mådde jag bättre så det blev bio på kvällen med Andreas, hunger games, riktigt bra faktiskt :)

I lördags blev det tävling, 10,5 km i Värnamo, vad ska jag säga? Jag är absolut inte missnöjd men kände mig inte riktigt nöjd heller. Lite konstig känsla men det kändes okej! :) 49,16 stannade tiden på, en förbättring från förra året med 4,5 min!! Så det är jag glad över! :D

Hann inte mer än hem efter tävlingen förrän Jennie ringde så snabbt byta om och in till Värnamo igen, en prommenad och massa tjöt blev det innan det bar av till Sara och Martin med trevligt folk, kollade på hockeyn och drack lite gött :)

Söndagen blev lugn, sovmorgon, stor frukost. Lite fiske med Andreas sen mat hos mina föräldrar och en löprunda med bror, 10 km blev det men det gick verkligen inte bra, magen värkte, benen krampade och orken fanns inte, men vi kämpade oss igenom passet! Hade nog inte gjort det om jag inte hade lovat honom! haha

Har tänkt att börja träna på allvar nu, intervaller flera gånger i veckan, jag vill så gärna komma under 45 min på tjejmilen som jag nu har anmält mig till förrensten.

Idag ska jag träna på gymmet 1 h med Jennie sen blir det cykling med några i Värnamo. :)

Fick förresten en gullig överrasking idag när jag kom till jobbet, i min bok där jag fyller i allt jag gör hade den finaste skrivit/ritat detta!! :) - Sen är det bild sen tävlingen i lördags och fisket :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0