Can´t take my eyes off you

Känner mig som hurtbulle nummer 1 just nu, as taggad till träning så 06.30 idag gav jag mig ut och sprang. 8 Km blev det, benen var lite slöa men vad kan jag räkna med när jag är vaken 10 min och sen ger mig ut! haha,

Härligt var det iaf, solen sken redan då och varmt var det, sommar, sol och värme är verkligen min grej, blir så lycklig :)
Efter löpningen blev det en lättare frukost på altanen, varma hallon och yoghurt, muums!

Nu sitter jag på jobbet och längtar tills ikväll då jag ska få träna med bästa Jennie, får se vad det blir, bodybalance är vi bokade på iaf, blir kanske något mer eller kanske ett bad i sjön efter ? :)
Trodde aldrig att jag skulle tycka att cross var så roligt, men jag längtar lite tills nästa gång jag får köra :) haha


Att våga är att förlora
fotfästet för en stund.
Att inte våga är att
förlora sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0