Written in the stars

Varit dålig på dethär nu några dagar så skriver en kort sammanfattning av veckan.
Lördag:
1 h bodypump
2 h promenad
Innebandy match

Måndag:
45 min intervall löpning i backe - RIKTIGT jobbigt, det kändes att det var längesen jag gjorde det så det får det bli en gång i veckan nu.
1 h bodypump
1 h innebandy

Tisdag:
16,3 km löpning 1 h 30 min. Skulle bara sprungit ca 10 km men jag skulle möta min sambo så jag kunde åka med honom hem och han blev lite sen så fick bli en extra runda, skönt att se att man klarar lite längre distaner också!

Onsdag:
Promenad, 9 km i lugnt tempo.

Ikväll blir det ett spinningpass på 45 min.

Dags att gå tillbaka till arbetet nu.. Ska försöka hinna plugga lite också!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0