Tänk om jag ångrar mig, sen ångrar mig igen..

Morgonen började ju bra, halvvägs till jobbet började alla lampor i bilen lysa.. Stannade och ringde pappa "KÖR INTE VIDARE, JAG KOMMER" Okejokej, ringer kollegan och han får hämta mig. Håller nu tummarna för att det inte ska vara något allt för allvarligt fel!
Förövrigt verkar det bli en lugn dag idag, inte mycket kunder. I em blir det intervalllöpning i backe sen 1 h bodypump.
En annan nyhet - Amanda och Tony försöker övertala mig att följa med dem och åka det riktiga vasaloppet nästa år, 9 (NIO) MIL! Sjukt långt men man kanske ska ta det som en utmaning och testa? Med lite träning går det säkert! haha Får väl se hur jag gör!

Det finns inget hinder
som du inte kan övervinna,
ingen utmaning som
du inte kan anta,
ingen rädsla som
du inte kan övervinna,
OAVSETT hur omöjligt
det ibland kan verka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0