Snart helg igen!

Veckorna går så fort, jag hinner inte riktigt med..
I måndags blev det 3 km lugn löpning och 1 h bodypump.
I tisdags var det spinningcykeln som gällde, 45 min konditionspass, usch jobbigt!
Igår blev det vila, var hos en studie och yrkesvägledare och pratade om utbildning, usch vad ska man göra av sitt liv? Ännu mer förvirrad nu, finns ju hur många utbildningar som helst!! Borde börja plugga till hösten så att jag inte är för gammal när jag är klar! haha åldersnoja redan, bra det där! haha Sen kollade jag och Amanda på Gnosjö innebandys kval till div 2, de förlorade tyvärr men det var en rolig och måldrik match att kolla på!
Idag jobbar jag länge, får se vad som händer ikväll, är bokad på spinning, men hälen gör ont så får se hur det blir!
I helgen blir det nog träningsläger med Värnamo löparklubb! Även en utgång klämmer vi in imorgon, sjukt längesen nu! :)

Det vackraste jag har, det finaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0