Övertalad...

Jaha torsdag igen, tiden går så fort asså, jag hinner inte med! Jag borde få ha några extra timmar varje dygn så att jag har tid till allt jag behöver göra + att jag hinner äta och sova tillräckligt..
Inatt sov jag iaf länge la mig vid ca 22 och sov till 8, det var skönt!

Amanda har nu fått med mig på vasaloppet nästa år också, amnälde mig innan. Usch 9 mil är långt asså så nu gäller det att träna! Sjukt att det blev fullt idag också, tur jag anmälde mig idag! Det tog 11 dagar att fylla vasaloppet som alltså går 3 Mars NÄSTA ÅR! Och det är 15 800 platser!

Så nu blir det lite olika tävlingar för mig under året:
Löpning:
Seedning till Göteborgsvarvet: 25 Mars
Älglöpet: 15 April
Värnamo kvartsmarathon: 5 Maj
Göteborgsvarvet: 12 Maj
Vårruset Jönköping: 14 Maj
Tjejmilen: 1 september
Lidingöloppet: 30 September
Gummiloppet: 6 Oktober
Cykling:
Tjejvättern: 9 Juni
Simning:
Vansbro tjejsim: 7 Juli
Skidor:
Tjejvasan: 23 Februari 2013
Vasaloppet: 3 Mars 2013

Blir säkert något mer roligt men detta är inplanerat iaf :)


NÄSTA ÅR ÄR VI DÄR AMANDA, VA VI SKA TRÄNGA OSS FRAM! :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0