Nöjd till tusen!

En otroligt nöjd tjej är vad jag är idag! Gårdagens tävling gick bättre än förväntat! Slog min förra års tid med 5 min! Slog mitt mål som jag hade för tävlingen! Slog mitt mål som jag hade satt upp för hela säsongen !!
Tiden stannade på 47,50 (10 km) det är det snabbaste jag någonsin sprungit så jag var grymt nöjd och glad när jag gick i mål!!
Viktor som jag åkte med fick tiden 42 min, riktigt bra jobbat!! :)
Jag lyckades köra i Göteborg utan problem, med Viktors gps och "vi tar ett varv till i rondellen" så lyckades vi hitta både till loppets start och till Viktor Persson som bodde inne i Göteborg som vi duschade hos och var ute och åt med efteråt!
Idag är det intervall-måndag så blir lite backlöpning idag tänkte jag, kul att se att den senaste tidens hårda träning har gett resultat! :)
Blir även ett pass bodypump ikväll. :)

Fina medaljer som jag fick igår, den stora är från Viktor Persson som hängde varsin runt min och viktors hals när vi kom tillbaka! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du ar!! Sa stolt !! :)

2012-03-26 @ 15:39:43
URL: http://annaaac.wordpress.com
Postat av: Annie Sköld

Gud vad duktig du är Linnea! :) önskar att man själv hade den orken! ;)

2012-03-26 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0