Måndag igen

Idag var det segt att gå upp, missade mitt första alarm totalt, som tur var hade jag mitt "reservlarm" på så fick lite smått panik när det ringde! haha Kroppen känns stel idag då det blev 15 km cykling igår på förmiddagen, blev ju ingen golf för det regnade.
På kvällen spelades även vår sista seriematch för säsongen, gött att avsluta på topp vinst med 9-5, det var längesen jag kände sån glädje i att spela, jag hade så roligt och jag tror att alla andra hade det också, det var inte bara att vi vann utan att vi spelade som ett lag, passningar funkade, snacket var på topp och alla kämpade, BRA jobbat brudar! Får se hur jag gör nästa säsong, är det som igår så kommer jag verkligen sakna det om jag inte spelar, så får se hur det går med all annan träning, rullskidor är nu beställda så får se om jag kan få dem till helgen! :)
Mandutt var på besök och kollade på film på kvällen, the boy in the striped pyjamas, bra film!

Idag blir det intervallöpning och bodybalance, har aldrig varit på det innan, men det ska tydligen vara bra, rörelse och stretching typ!

Ha en bra måndag! :)


Det här var inte igår, men ack va trevligt vi hade när vi spelade i Gnosjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0