You light up my world like nobody else

Någon mer träning har det inte blivit.. Fortfarande ont i halsen och hängig, somnade på soffan vid 20 igår, sov till 21.30, då gick jag och la mig och sov till 8.15 idag.

Sjukt att känna sig så utmattad att man inte orkar gör något! Och det jobbigaste är att det är huvudet som är trött och benen har energi, så de vill träna men resten av kroppen vill totala motsatsen!

Ja som sagt, igår blev det lugnt, jobbade sen kollade jag på balen med Amanda. :)

Idag var jag ledig, åkte till mamma och pappa på morgonen och bara va, pratade, åt middag :)
Sen på em kom Fatima till mig med fika, mums :)

Och ikväll åkte vi till Jönköping, Andreas fortsätter sitt bil letande men inte heller denna blev det (som tur är) haha ! Åt mat där också, mys :)

Nu blir det sängen, skönt att man har lite sovmorgon imorgon, börjar inte förrän vid 9 :)

Hoppas på att bli frisk snart så jag kan börja träna! Då ska jag köra fittnessfighten ett tag, mest träningen men även tänka lite på maten :)
Men först är det lördag som gäller - TJEJVÄTTERN! :)

Jag har ett mål och jag ska göra allt jag kan för att klara det


Kommentarer
Postat av: Rosemarie Johansson

Det klarar du!! Alltid trevligt med middasgäster Kram

2012-06-07 @ 07:45:34
Postat av: Anna

Jag ska hålla tummarna för dig på lördag. Det fixar du, kramar!

2012-06-07 @ 08:49:48
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0