Vet vad jag behöver

Dagen har gått hyfsat fort, mycket raster på jobbet, frukost fika lunch månadsmöte :)

Kvällen var inte planerad mer än att jag skulle träna och fixa hemma. Men när jag kom hem somnade jag i soffan en stund, jag som bara skulle sätta mig i 5 min innan jag började städa! Haha som det kan gå!

Vaknade när Andreas kom hem och han frågade om jag ville me och kolla på bil. Jag följde med, han köpte bilen och tiden rann iväg.

När vi kom hem började jag klippa gräset, gräset var MINST 20 cm långt, jag skojar inte och det var sjukt jobbigt att klippa och gräsklipparen bråkade med mig.

Efter en stund kom Andreas ut, stängde av gräsklipparen och sa nu tar jag över, du tar på dig dina skor och ger dig ut och springer så det inte blir några fler sura miner ikväll! Hahha kände mig som ett barn men jag löd snällt och det kändes sjukt bra efteråt! Härlig sommarkväll :)

När jag kom hem väntade en grillad köttbit på grillen, potatissallad, gurka, bea och Ramlösa :) muuums :)

Klockan blev visst mer än jag tänkte att den skulle bli men nu blir det iaf sängen :) skönt att det bara är 1,5 dagar kvar till helg och midsommar som kommer bli kanon :)

Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0