Longituder och latituder vad är rätt?

Så var helgen mot sitt slut igen .. Varför går de så fort?
I fredags var jag med Amanda och Petra på chappen, förfest hos Amanda med god mat och massa tjöt :) hade en riktigt rolig kväll, jag behövde det! Tack underbara brudar :)
Igår var jag hos mamma och pappa på dagen, hjälpte pappa att flytta kossorna till en annan by, vilken tradition det är, varje år sen jag var liten har vi gjort detta med familjen och släkten, och jag älskar det, gå genom skogen, prata och skratt :)
Sen åt vi mat och tårta, firade att min bror gick ur 9:an :)
Sen åkte vi hem, tog det lugnt en stund innan det bar av till Värnamo, en promenad med Jennie, delade en pizza med Andreas och sen blev det poolhäng och gött med Andreas Jennie och fidde :)
Gick en runda på morgonen och nu har jag sprungit 12,5 km, tvingade mig ut och det var skönt :)
Bilder från helgen kommer ikväll!
Jag är så förvirrad, vet inte vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0