Life is a rollercoaster, you just got to ride it

Dåligt med inlägg nu, men iphone appen till bloggen strular, gör den det för någon mer ?
 
I måndags drog vi till Älmhult och IKEA, jag skulle inte ha någonting men jag blev som deras, packåsna ? haha jag fick köra vagnen.. Amanda och Petra shoppade på iaf!
 
I tisdags drog vi till Lammhult för lite håltagning, jag blev med 3 nya hål i öronen :)
 
Igår tog jag mig en lätt löprunda, 3 km. Innan mamma pappa och jan kom och hälsade på oss, paj och tårta stod på menyn :)
 
Idag var jag uppe tidigt igen, spinning och core körde jag 45 min vardera! Dags att komma i form nu! Jag ska försöka springa minst 5 km om dagen och köra lite styrkeövningar hade jag tänkt :)
 
Nästa helg är det dags för Vansbrosimmningen!! Uuuppps hur mycket simning har jag tränat ? Simmade en gång förra veckan i simhallen, 1000 m. Det är så långt jag ska simma i vansbro men då i motström och kallt vatten i en Å! Ingen simhall där inte... Men det ska nog gå :) haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0