Igång igen?

Lång dag på jobbet idag, men nu har jag iaf sprungit en runda. Skönt att komma igång igen efter ett upphåll!

Sprang bara 4 km, men kroppen ville tyvärr inte mer, magen värkte så vände hem igen, tänkte köra lite styrka när jag kom hem vilket jag gjorde. Tänkte även springa på löpbandet men nä då självklart är det något som låter på det, något inuti som skrapar i själva bandet :s vet inte vad jag ska göra men vågar inte springa på det så är det någon som kan något om det så välkommen ! Haha

Nu ska jag förbereda lite mat sen åka till Petra och fika :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med, deär skönt att göra så tycker jag. ag är inte super strikt. Ibland gör vi något annat bara för att man är sugen :) du behöver inte justera bandet bara med den där pinnen?

2012-06-13 @ 13:19:47
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0