From another point of view

Torsdagen blev stressig!
Upp vid 6 för att åka till gymmet, körde 45 min spinning och 45 min core, var inte gött innan eller under tiden. Men efteråt kände jag mig sjukt nöjd och pigg :)

Skyndade mig till jobbet där massa jobb väntade, jobbade mellan 9-15 och det fanns att göra, kunder hela tiden och massa annat att göra mellan så ingen slappis tid där inte!

När väl klockan slog 3 styrde bilen hemåt, äta lite snabbt innan jag åkte mot Gnosjö för att senare åka till Jönköping med bästa Amanda :)
Blev lite småsaker köpta, verkligen mysig kväll :)

Nu ligger jag i soffan och taggar midsommar imorgon :) kommer bli awesome! wiiiohaaa :)

Trevlig midsommar på er :)

Now you're just somebody that i used to know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0