För himlen den är oskyldigt grå

Innan kl 8 idag hade jag tränat 2 pass, 45 min spinning och 45 min core! Skönt :)

Efter det väntade jobb, jobbade med en annan tjej idag, väldigt trevlig och pratade massa :) hennes son kom på besök och hjälpte mig så jag behövde inte göra så mycket en stund!

Sen kom det in en kund som bara ville säga att han tyckte att jag hade varit duktig på Vättern, kom in för att säga det liksom. Snällt, han gjorde mig glad :)

Sen hände det inte mycket, precis i slutet kom det in ett par, kunde inte lösa deras problem så var tvungen att ringa till Stockholm för att få hjälp, under tiden jag satt i telefonkö stod de och hånglade vi disken ?! :s hahaha

Åkte hem och direkt på möte med hyresföreningen, där jag TVINGADES in i en post, jag vet inte ens nu efteråt vad jag ska göra eller vad posten innebär :s

Gött med helg imorgon ! :)

To love means To give someone the power To destroy you and To trust that they Will not


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, hånglade. Usch då. Tycker de är ganska osmakligt. Visst att man håller om varandra, men något motta får de va, fniss!

VIlken härlig kund som kommer in för att säga de :P

Jag har själv tvingats in i en post, som revisor. Har varit de i två år, men sa upp mig nyss. Ha de gott! kramar

2012-06-16 @ 21:44:26
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0