Det går inte bra nu

Var ute och sprang en sväng i lördags, annars har det inte blivit något de senaste dagarna. :(

En klump sitter i halsen och gör ont när jag sväljer, men det är inte det enda som hänt denna vecka då jag tänkte träna extra mycket.

Jag har varit konstant trött och inte haft någon motivation alla, då menar jag ingen alls! Jag som alltid brukar ha massa och älskar att gå ut och springa har hittat en massa dumma ursäkter att slippa.. Usch !

Inte alls bra, men på lördag är det vätternrundan iaf så hoppas formen och motivation är bättre då! :)

Har sån ångest för att jag inte tränat, idag åkte jag och Andreas in till vmo och satte oss på stigs och fikade, inget nyttigt här inte! Vet att jag har sagt det innan, men snart måste jag ta tag i det där med mat och hård träning :)

Nästa vecka kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0