Vy från ett luftslott

En trevlig lördagkväll blev det, delad första plats på pop-quizet, god mat och dryck samt trevligt sällskap gjorde kvällen perfekt! :)
 
Natten spenderades i en 22 kvadrat stor stuga tillsammans med 4 andra personer, trångt men mysigt :)
 
Söndagen blev lugn, städning och frukost i olofsbo innan vi åkte till Ullared, men så sjukt mkt folk så vi gick bara in och köpte det vi skulle ha och åkte hem igen! Haha var ju inte längesen vi var där så orkade inte gå och trängas.

När vi kom hem sprang jag 5 km på löpbandet, 23.20 blev resultatet, där inräknat 5 min uppvärmning i 10km/h fart, sen intervaller i 14-16 km/h, 12 km/h mellan intervallerna. :) därefter blev det bambu!! Sjukt Nice :)

Idag började jag jobba igen, inte kul!! Usch tur det bara är en halvtimme kvar till jag slutat nu, tänker ta mig en löprunda innan jag ska till skillingaryd för att fira kusinen som fyller år :)

Close to you
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så sjukt duktig, bra jobbat! Kram

Svar: Taack! Men just nu känns löpningen inte alls bra, känns inte som det går framåt :(
Linnea Park

2012-07-31 @ 17:14:20
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0