Torsdag

Längesen - jag vet! Haha Övik var bra, förutom så mkt tid som spenderades efter krocken, på akuten, skriva papper, åka runt och fixa massa, tömma bilen osv. Hann vi med en hel del, solade, badade, golfade, tog en två dagars haha sjukt kul, särskilt lördagen! Badade i äventyrsbad med Andreas, kände oss som barn igen när vi slängde oss i vattenrushkanorna och badade varma bubbel bad :) simmade även 1100 m :) I måndags var vi hemma igen och jag tog mig en intervall runda, 7*400 m + fartlekar blev det och efter det var jac trött ! Haha firade mamma på kvällen som fyllde år igår. I tisdags blev det golfbanan med Andreas och svärfar, sen blev det en löptur i sjuk värme! Innan Fatima och emma kom och vi började grilla. Senare åkte vi till Jennie :) onsdagen spenderades i nästa hos Anton och Amanda med bad, grill, båt pch vattenskidor, sjukt Nice :) på kvällen blev det chappen, även den kvällen mycket lyckad! :) idag har jag varit hos mamma och pappa, tagit det lugnt, sprungit 6 km och badat :) Tråkigt att semestern snart är slut! :( men snart börjar skolan! Och Tjejmilen kanske inte alls blir av!! För det första känns träningen inte så lyckad just nu, benen har känts som klumpar länge nu och vill inte riktigt :/ sen är nollningen hela veckan innan Tjejmilen och avslutas på fredag kväll med en finsittning, och Tjejmilen är på lördag på dagen, långt stt åka från Växjö till Stockholm på morgonen.. Får se hur det blir med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0