SEMESTER

Hej efterlängtade semester :)
 
Igår skulle bli en lugn kväll med packning osv. men istället blev det hö körning i Rudö med familen och släkten :) Lite grillning på det så drog klockan iväg. Hann packa endel innan det ringde på dörren och Jakob och Samuel stod där och var lite sugna på jordgubbar. Så jordgubbar och mjölk fick det bli! haha
 
När de hade åkt gick jag och la mig nästan direkt och klockan hade då blivit halv 12. Suck, jag som behöve sova! haha men trevligt var det :)
 
Fika på jobbet idag och slutade lite tidigare, nu är det semester! UNDERBART!
 
Ska ta en snabblunch på sibylla med Andreas sen bär det av mot Vansbro, simning imorgon. Önska mig lycka till, förkylningen sitter i och peppet är inte på topp. Men det ska vi ändra på :D
 
Ha en bra helg alla :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0