Lycklig!

Vilken dag det blev igår.. Den började på golfbanan, med slag på ranchen, pay and play och sen stora banan. Jag lyckades äntligen spela på mina poäng så det gröna kortet hamnade i min hand :D äntligen har jag klarat en av de saker jag bestämt mig för att klara i sommar :) Därefter blev det lunch med Andreas och tänkte att jag skulle se om jag kom in på skolan, och jajamen! Antagen till mitt första val, civilekonom i Växjö! Wiiie :) blev så glad! En löprunda på det i det fina vädret satt inte heller fel :) På kvällen kom Fatima, vi lagade tacos, pratade massa och bara hade det gött :) men Andreas skulle komma hem sent så när Fatima begav sig hemåt visste jag inte vad jag skulle göra, klockan var i och för sig 22 men hallå det är ju semester! Ringde essi och där var det mys, så hon och maria hämtade mig så satt vi där, morötter, gurka och dipp mums :) Senare in på natten kom våra pojkar som då hade fiskat upp några riktiga bamsingar till fiskar så vi åkte hem till Christoffer och essi för att killarna skulle rensa dem! Fy fasen va äckligt! :p Nu ligger jag här i sängen, ska snart gå upp och ta på mig löparskorna :) Underbart! Jag hoppas på en lika bra dag idag :) Här är bilderna jag lovade igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0