Du lever bara en gång

Mår bättre idag, men inte helt bra tyvärr så är hemma idag också. Hade så sjukt tråkigt och bara längtade tills klockan skulle bli 4 så Andreas skulle komma hem och hålla mig sällskap...
 
... Men ett sms 5 min innan 4 berättade att han tänkte jobba över, suck. Helt slut var jag av att ingenting gjort (jag orkade inte göra något heller) ett glas yoghurt var det jag åt. Vid halv 7 tiden hörde jag hans bil på uppfarten, YES! 
 
MEN
 
Hem och vända för hans del sen skulle han iväg och fixa crossen.. Jaja, tvingade honom att laga mat innan han åkte iaf, spagetthi och köttfärssås :)
 
Och idag? Det är ju så tråkigt att ligga hemma ensam så funderar på om jag ska fotografera Andreas och de som kör som jag lovat? Får se hur jag mår, imorgon blir det jobb i alla fall :)
 
One of the hardest decisions you'll 
ever face in life is choosing
whether to walk away
or try harder..
 

Kommentarer
Postat av: Emil Petersson

Haha vafasen är detta för bild?! inte ok!! :)

Svar: Haha, varför är inte detta ok ? ;)
Linnea Park

2012-07-13 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0